Jaarverslag 2012

De expertgroep ugynHAG bestaat uit huisartsen met een bijzondere interesse en specifieke deskundigheid op het gebied van veel voorkomende urologische en gynaecologische klachten. Dit jaarverslag bevat het profiel van de expertgroep ugynHAG, de visie van de expertgroep en de activiteiten die de groep in 2012 heeft uitgevoerd.

De expertgroep ugynHAG wil de kwaliteit van zorg verbeteren voor patiƫnten met vragen en problemen op het gebied van veel voorkomende urologische en gynaecologische problemen en bijdragen aan een betere positionering van de uro-gynaecologische gezondheidszorg binnen het huisartsgeneeskundig handelen.

Om toegelaten te worden tot de expertgroep dienen leden geregistreerd te zijn in het register van het CHBB. In dit jaarverslag wordt ingegaan op de organisatie van de expertgroep en de doelstellingen en achtergronden. Tevens wordt er teruggekeken naar 2012, en worden de ideeen over de toekomst beschreven. Tot slot worden alle activiteiten van 2012 samengevat.

Volledige jaarverslag.